منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 107
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 383
:: بازدید ماه : 8072
:: بازدید سال : 20761
:: بازدید کلی : 297899
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 1 تير 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با یک شاخه ی گل به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با حضور در حوزه ی علمیه ی امام محمدباقر(ع) با حجت الاسلام عبدالحسین چنانی دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ساعت 12 روز یکشنبه 1 تیرماه1399 به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با حضوردر دفتر رئیس حوزه ی علیمه ی امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش گفت  : امروز سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است و از آن جایی که قرار است در این هفته به اتفاق ده نفر از هنرمندان دیداری با رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی داشته باشیم لذا امروز به دیدار شما آمدیم تا علاوه بر این که این روز را به شما تبریک بگوییم عهد و پیمانی برای برنامه های فرهنگی و هنری داشته باشیم .

وی در ادامه افرود : بی شک، تبلیغ دین، انجام رسالت الهی و مسئولیت جانشینی پیامبران صلی الله علیه و آله است. خداوند می فرماید: «الَّذینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لا یَخْشَوْنَ أَحَداً إِلاَّ اللَّه /// کسانی که رسالتهای الهی را ابلاغ می کنند و از او می ترسند و از هیچ کس جز خدا، ترسی ندارند.» «معرفت و درک جایگاه پیامبرانه تبلیغ، مبلّغ را برای انجام آن مسئولیت خطیر، مهیّا می سازد.» و با توجه به آیه ی : «لَقَدْ كانَ لَكُمْ فی  رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ /// مسلّما برای شما در رسول خدا (ص) سرمشق نیکویی وجود دارد.»

ذاکری در پایان اظهار داشت : این درست است که تبلیغ و اطلاع رسانی دینی همزمان با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی نام گذاری شده و در واقع جز شرح وظایف این سازمان است اما از آنجایی که حوزه ی علیمه با پرورش طلابی که در آینده هر کدام به جمع مبلغین اضافه می شوند لذا ما یکی از کارهای حوزه ی علمیه را تبلیغ و اطلاع رسانی دینی می دانیم و بر همین اساس آمدیم تا این روز را به شما تبریک بگوییم .

در ادامه حجت الاسلام عبدالحسین چنانی رئیس حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) ضمن قدردانی از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : شنیده ام که شما با دست خالی در ایام کرونایی و در فضای مجازی کلیه ی انجمن ها فرهنگی و هنری ـ کانون های مساجد و حتی برخی از گروه های نمایش را همچون دوران قبل از کرونا فعال کرده اید و این کار شما ستودنی می باشد .



:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.